onsdag 22. juli 2009

Tingenes tilstand

Blogg eller ikke blogg, det er et spørsmål man kan stille seg gang på gang. Svaret for min del blir blogg. Tiden er så alt for kort, og det skjer så alt for mye rundt om på vår lille blå planet som ingen bryr seg om.

Nu vel, grunnen til at jeg oppretter denne bloggen er ikke det at jeg har så stor trang til å dele livet mitt med folk flest, men jeg har en del ting på hjertet. Dette blir mer en fin måte å få lufte sitt tankegods. Her kan du med tid og stund finne fabuleringer om mangt og mye. Du vil kanskje fra tid til annen bli provosert, få nye tanker, utvide synet ditt på ting. Kort og greit, jeg håper at jeg kan gi deg som leser denne bloggen noe å tygge på i hverdagen, samt at jeg setter stor pris på andres meninger! Bon Voyage!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar